Regulamin sklepu internetowego
IG LASHES
SPRZEDAWCA:
Adres pocztowy: Wola Pieczyska 4a, 05-650 Chynów
NIP: 7972016096
Adres e-mail: shop@iglashes.pl
Telefon:533479695
Niniejszy Regulamin jest nierozerwalną częścią umowy sprzedaży pomiędzy sprzedawcą a kupującym/klientem.
Sprzedaż produktów odbywa się za pośrednictwem internetu, poprzez złożenie zamówienia na stronie ADRESADRESADRES.
Kupujący/klient to każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
Każdy klient dokonujący zakupów na naszej stronie, potwierdza zgodę na akceptację regulaminu.
ZAKUPY W SKLEPIE
- Ceny oferowanych produktów nie zawierają kosztów dostawy, koszty dostawy zostają doliczone do zamówienia odpowiednio do wyboru Kupującego przy akceptacji zamówienia.
- Płatność na zamówienie Kupujący dokonuje wg wybranych przez siebie kryteriów (przelew, pobranie, gotówka przy odbiorze osobistym) niezwłocznie po złożeniu zamówienia lub w momencie odbioru.
- Sprzedawca informuje Klienta w formie mailowej lub telefonicznej o stanie jego zamówienia w przypadku odbioru osobistego.
- W przypadku płatności przelewem, Sprzedawca wysyła zamówienie dopiero po zaksięgowaniu płatności na koncie bankowym sklepu.
PŁATNOŚCI
Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
- za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego;
- kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
- W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w niezwłocznie po złożenie zamówienia.
- Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest BlueMedia S.A.
Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Sprzedawca jest zobowiązany do wysłania zamówionych produktów bez wad.
- Termin realizacji zamówienia to 3 dni robocze (poniedziałek-piątek, nie wliczając w to dni ustawowo wolnych od pracy) od momentu zamówienia lub zaksięgowania płatności w przypadku płatności przelewem.
- Nieopłacone zamówienie zostaje anulowane po 3 dniach od jego złożenia (w przypadku wybrania płatności przelewem)
- W przypadku zamówień z płatnością przy odbiorze, odbiór paczki jest obowiązkowy. W przypadku braku odbioru, Kupujący zostanie obciążony kosztami przesyłki, zgodnie z opcją dostawy jaką wybrał przy zamówieniu plus kosztami zwrotu przesyłki do Sprzedającego- Zamawiając w naszym sklepie akceptujesz jego regulamin.
- Dostawy zamówień będą realizowane poprzez wybraną przez klient firmę, świadczącą tego typu usługi.
W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 14 dni jest liczone od dnia odbioru zamówienia przez Kupującego lub osobą przez niego wskazaną do odbioru.
- Prosimy by w przypadku chęci zwrotu całości lub części zamówienia, wcześniej skontaktować się z nami w formie mailowej lub telefonicznej.
- Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania.
- Do zwrotu należy dołączyć paragon lub fakturę, która została wystawiona do zamówienia. W przypadku zwrotu części produktów wystarczy kopia paragonu. Faktura zostanie skorygowana.
- Zwrot kosztów zwracanych produktów zostanie uiszczony w postaci przelewu na wskazane przez Klienta konto bankowe, po zwróceniu fizycznych produktów do siedziby firmy, lub w formie gotówki w przypadku zwrotu osobistego.
- Koszt zwrotu ponosi Klient zwracający zamówienie lub jego część.
REKLAMACJE
Zgłoszenie ewentualnych braków lub niezgodności otrzymanych produktów z zamówieniem należy złożyć niezwłocznie, najpóźniej w przeciągu 14 dni od dnia doręczenia paczki.
W przypadku potrzeby złożenia reklamacji, prosimy o kontakt e-mail na adres irmina.gajownik@gmail.com i/lub pod numer telefonu 533479695.
Aby reklamacja mogła zostać rozpatrzona, powinna zawierać:
– Imię i nazwisko, adres
– Datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji
– Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania
– Okoliczności uzasadniające reklamację
– Jeśli sytuacja tego wymaga, również dokumentację fotograficzną.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej złożenia.
Prosimy by w tytule maila było zawarte słowo REKLAMACJA
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail Kupującego.
Odpowiednio zabezpieczoną przesyłkę wraz z dowodem zakupu należy wysłać na adres siedziby sklepu.
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu - na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
UWAGI KOŃCOWE
Sklep IG Lashes zastrzega sobie możliwość do wprowadzania zmian w regulaminie, wynikających ze zmian wprowadzanych w prawie polskim lub zmieniającej się specyfikacji i rozwoju firmy IG Lashes. Wszelkie wprowadzane zmiany nie będą wpływały na umowy zawarte przed wprowadzonymi zmianami.
Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.